Просування сайтів
в Google SEO

Наша команда здійснює спеціалізовані технічні заходи, спрямовані на підвищення видимості вашого веб-сайту у пошуковій системі Google. Як офіційні партнери Google, ми співпрацюємо з висококваліфікованими фахівцями з маркетингу. Наш підхід до просування сайтів включає ретельну роботу над кожним проєктом, що гарантує нашим клієнтам високу увагу та ефективність.

Крім того, ми не вимагаємо щомісячних виплат і акцентуємо увагу на тих технічних роботах, які клієнт не може виконати самостійно, забезпечуючи максимальну результативність для досягнення поставлених цілей.

20К+

Сторінок в ТОП 10 Google

100+

Просунутих сайтів

>1M

Щомісячний трафік

90+

Google Pagespeed

Технічна оптимізація

Технічна оптимізація сайту — це комплекс заходів, спрямованих на поліпшення поведінкових факторів користувача на сайті та його видимості у пошуковій системі. Вона може бути внутрішньою або зовнішньою. Цей процес вимагає великої кількості знань та досвіду від програміста. Правильно проведена оптимізація дозволяє значно підвищити показники видимості сайту у пошукових системах та залучити більше цільового трафіку.

Коли сайт наповнений контентом, важливо провести технічну оптимізацію. За даними маркетингового аудиту, кваліфікований програміст доповнює сайт необхідними модулями та індивідуальним функціоналом. Після цього проводиться індексація сайту у пошуковій системі Google та налагодження необхідних систем аналітики.

SEO аудит

SEO аудит - це критичний етап для майбутнього успіху. Досвідчений маркетолог проводить ретельний аналіз конкурентів, вивчає технічні особливості та рішення, що вже застосовуються. Він складає перелік технічних покращень і необхідних функціональних вдосконалень, а також розробляє структуру посадкових сторінок. Крім того, маркетолог проводить кластеризацію ключових фраз - це допомагає краще оптимізувати сайт та підняти його рейтинг у пошукових системах.

Фахівець визначає найбільш релевантні ключові слова та відсіває менш пріоритетні, враховуючи рівень конкуренції. В плані роботи він залишає запити, що мають велику частоту, але низьку конкуренцію, для гарантованого виведення сайту в ТОП. У звіті детально описуються налаштування кожної сторінки: SEO URL, заголовки H1, H2, H3, meta-title, meta-description, meta-keywords.

Після проведення аудиту ви отримаєте чіткий план дій, який допоможе вивести ваш сайт у ТОП та збільшити продажі. Проектний менеджер готує план робіт, логічну послідовність виконання та групує завдання, щоб максимально зекономити ваш бюджет та час на реалізацію.

Роботи з контентом

Контент-менеджер займається наповненням сайту- це вся інформація яка є на сторінках: текст, зображення, відео. Він виконує поставлені задачі щодо написання та розміщення контенту на сайті згідно маркетинг аудиту. Контент на сайт додається відповідно регламентованим вимогам до цілей, унікальності, користі, оформлення та SEO-оптимізації. Дотримання всіх вимог підвищує конверсію на сайті та сприяє просуванню.

Важливо, щоб кожна сторінка сайту була наповнена, контент був якісним, різноманітним, унікальним та затримував увагу клієнта. Це забезпечує високі позиції у пошукових системах, активне відвідування сайту цільовою аудиторією та впливає на продажі. Також має бути зазначена регулярність створення матеріалів, оскільки частота оновлення сайту впливає на ранжування у пошукових системах.